Zamówienia i Fakturowanie

Jesteśmy firmą, której można zaufać, z którą warto nawiązać współpracę.

Jako usługę dodatkową proponujemy obsługę Państwa klientów przez profesjonalny i doświadczony zespół Obsługi Klienta. Zaletą tego typu usług jest większa elastyczność i niższe koszty funkcjonowania oraz inne korzyści:

  • oszczędność pieniędzy - płacą Państwo tylko za ilość obsłużonych w miesiącu zleceń, tym samym brak jest po stronie klienta kosztów związanych z utrzymaniem i szkoleniem pracowników oraz zapewnieniem miejsca pracy (lokal, sprzęt, itd.)
  • obsługa Klientów - sieciowych (EDI, FAX, Mail), hurtowych, indywidualnych, jak i wsparcie dla zespołu przedstawicieli w terenie, aktywne wsparcie sprzedaży, obsługę i rozliczanie promocji
  • zbudowanie wizerunku firmy - dysponujemy zespołem doświadczonych i rzetelnych pracowników co daje Państwu możliwość skorzystania z naszych najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczenia zdobywanego podczas pracy dla różnych klientów
  • profesjonalna obsługa reklamacji - dbałość o poprawność dokumentów faktur oraz sposób obsługi reklamacji i zwrotów jest ważnym elementem oceny współpracy, wpływającym na wizerunek Państwa firmy, dlatego oferujemy comiesięczny monitoring wraz z analizą obszarów wymagających poprawy
  • elastyczne i łatwe zarządzanie procesami - wypracowanie jasnych procedur współpracy z zakresu obsługi klienta zgodnymi z Państwa oczekiwaniami
  • zarządzanie i archiwizacja dokumentacji (zamówień, faktur, potwierdzonych dokumentów WZ, dokumentów reklamacyjnych i korekt) dostępne na każde Państwa żądanie